Ta strona wymaga JavaScript do poprawnego działaniaOgłoszenia
Gmina Budzów - w Kontakcie JST

Ogłoszenia

Zobacz najnowsze ogłoszenia z samorządu

Obwieszczenie o wszczęciu postępowania – RL.6220.2.2025

12 godzin temu

RL.6220.2.2025

Obwieszczenie o wszczęciu postępowania

Zgodnie z art. 10 §1, oraz  art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 roku – Kodeks postępowania administracyjnego (tekst jedn. Dz. U. z 2024r poz. 572ze zm.)

Wójt Gminy Budzów  zawiadamia

o wszczęciu postępowania administracyjnego  w sprawie wydania decyzji  o środowiskowych uwarunkowaniach dla planowanego przedsięwzięcia pn ,,Rozbudowa Oczyszczalni Ścieków w miejscowości Budzów w związku z modernizacją linii magazynowania i odwodnienia osadu ściekowego. Działka nr 7834/1, obręb ew. 0003 Budzów”

Informuję więc o uprawnieniach wszystkich stron tego postępowania wynikających z art. 10 k.p.a., do czynnego w nim udziału w każdym jego stadium.

Z dokumentacją w powyższej sprawie można zapoznać się w siedzibie Urzędu Gminy w Budzowie, 34-211 Budzów 445 w dni robocze Urzędu .

Przedmiotowe przedsięwzięcie zalicza się do grupy przedsięwzięć określonych w § 3 ust. 2 pkt. 2, w związku z § 3 ust. 1 pkt. 79  rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 10 września 2019 r. w sprawie przedsięwzięć mogących znacząco oddziaływać na środowisko (Dz. U. z 2019 r. poz. 1839 z późn. zm.).

Zgodnie z art. 64 ust. 1 i 2 ustawy o udostępnianiu informacji, decyzję o środowiskowych uwarunkowaniach dla niniejszego przedsięwzięcia wydaje się po uzyskaniu opinii organów opiniujących oraz ewentualnego uzgodnienia warunków realizacji przedsięwzięcia z  Regionalnym Dyrektorem Ochrony Środowiska w Krakowie, , PGW Wody Polskie, Zarząd Zlewni w Żywcu oraz Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Suchej Beskidzkiej. Wobec powyższego rozstrzygnięcie sprawy nastąpi niezwłocznie po uzyskaniu wymaganych opinii pomocniczych oraz ewentualnych uzgodnień.

Z uwagi na skomplikowany charakter sprawy, zgodnie z art. 35 § 3 k.p.a. sprawa zostanie załatwiona w terminie dwóch miesięcy od dnia wszczęcia postępowania.

Zgodnie z art. 35 § 5 k.p.a. do terminów załatwienia sprawy nie wlicza się terminów przewidzianych w przepisach prawa dla dokonania określonych czynności, okresów zawieszenia postępowania oraz okresów opóźnień spowodowanych z winy strony albo z przyczyn niezależnych od organu.

W świetle art. 33 k.p.a. strona może działać przez pełnomocnika, którym może być osoba fizyczna posiadająca zdolność do czynności prawnych; pełnomocnik doręcza oryginał lub urzędowo poświadczony odpis pełnomocnictwa do akt.

Zgodnie z art. 40 k.p.a. pisma doręcza się stronie, a gdy strona działa przez przedstawiciela – temu przedstawicielowi. Jeżeli ustanowiono kilku pełnomocników, doręcza się pisma tylko jednemu pełnomocnikowi. Strona może wskazać takiego pełnomocnika. Strona, która nie ma miejsca zamieszkania lub zwykłego pobytu albo siedziby w Rzeczypospolitej Polskiej, innym państwie członkowskim Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej albo państwie członkowskim Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) – stronie umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym, jeżeli nie ustanowiła pełnomocnika do prowadzenia sprawy zamieszkałego w Rzeczypospolitej Polskiej i nie działa za pośrednictwem konsula Rzeczypospolitej Polskiej, jest obowiązana wskazać w Rzeczypospolitej Polskiej pełnomocnika do doręczeń, chyba że doręczenie następuje za pomocą środków komunikacji elektronicznej. W razie niewskazania pełnomocnika do doręczeń przeznaczone dla tej strony pisma pozostawia się w aktach sprawy ze skutkiem doręczenia.

Zgodnie z art. 41 § 1 k.p.a. w toku postępowania strony oraz ich przedstawiciele i pełnomocnicy mają obowiązek zawiadomić organ administracji publicznej o każdej zmianie swego adresu, podając numer sprawy, nazwę i adres przedsięwzięcia; zgodnie z § 2 w razie zaniedbania obowiązku określonego w § 1 doręczenie pisma pod dotychczasowym adresem ma skutek prawny.

Ponieważ w powyższej sprawie liczba stron przekracza 10, zgodnie z art. 74 ust. 3 ustawy o udostępnianiu informacji oraz art. 49 k.p.a – niniejsze zawiadomienie zostaje podane stronom do publicznej wiadomości poprzez zamieszczenie na tablicy ogłoszeń w budynku Urzędu Gminy w Budzowie a także na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Gminy Budzów oraz tablicy ogłoszeń w miejscowości Budzów.

Zgodnie z art. 49 k.p.a. zawiadomienie uznaje się za doręczone po upływie 14 dni od dnia udostępnienie niniejszego zawiadomienia w Biuletynie Informacji Publicznej.

 W załączeniu do postanowień art. 61 § 5 k.p.a. przekazuję klauzulę informacyjną odnośnie przetwarzania danych osobowych.

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679
z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE informuje, że:

  1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy Budzów z siedzibą 34-211 Budzów 445.
  2. Administrator powołał Inspektora Ochrony Danych – Jarosława Myślaka, z którym można kontaktować się po adresem poczty elektronicznej [email protected] lub pisemnie na adres urzędu.
  3. Pani/Pana/ dane będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO art. 75 ust.1 pkt 1 ustawy z dnia 3.10.2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko oraz ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego,
  4. Zakres danych jest niezbędny do wydania wnioskowanego dokumentu.
  5. Dane nie będą udostępniane innym odbiorcom lub do państw trzecich.
  6. Dane będą przechowywane zgodnie z rzeczowym wykazem akt i przepisami o archiwizacji.
  7. Posiada Pani/Pan prawo do:
    • żądania dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych osobowych,
    • wniesienia sprzeciwu wobec takiego przetwarzania,
    • przenoszenia danych,
    • wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych),
    • cofnięcia zgody na przetwarzanie danych osobowych, jeżeli podstawą ich przetwarzania była zgoda.
  8. Podanie danych osobowych jest obowiązkowe w sytuacji, gdy przesłankę stanowi przepis prawa powszechnie obowiązującego. Konsekwencją niepodania danych może być uniemożliwienie podjęcia czynności urzędowych.
  9. Przekazane dane nie będą podlegać zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu

Zawiadomienie – obwieszczenie o wszczęciu postępowania zostało udostępnione w Biuletynie Informacji Publiczne Urzędu Gminy w Budzowie w dniu 01.04.2025 r

Otrzymują:

  1. Strony postepowania przez obwieszczenie zgodnie z art.49 k.p.a.
  2. a/a.

Do wiadomości:

  1. Pełnomocnik Inwestora: Michał Sojka, Veolia Water Technologies Sp z o.o. Al. Jerozolimskie 146A, 02-305 Warszawa

Wiadomość pochodzi ze strony https://budzow.pl/?p=16323

Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Budzowie zachęca do skorzystania ze wsparcia w ramach Zadania „Małopolska Niania 3.0” – 01 – 18 Kwiecień 2025

14 godzin temu

Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Budzowie ogłasza  kolejny  nabór wniosków o świadczenie „Małopolska Niania 3.0”.

Nabór wniosków trwa od 01.04.2025 r. do 18.04.2025 r.

Informacje dotyczące realizacji Zadania „Małopolska Niania 3.0” można uzyskać osobiście w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Budzowie, 34-211 Budzów 443 lub  pod numerem telefonu 33/8767752.

Realizatorem Zadania „Małopolska Niania 3.0” jest Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Budzowie.

W dniu 20.09.2024 r. Rada Gminy w Budzowie podjęła Uchwałę Nr V/41/2024 w sprawie ustanowienia Zasad realizacji świadczenia „Małopolska Niania 3. 0” na lata 2024-2026 polegającego na wsparciu w Gminie Budzów rodzin w godzeniu życia zawodowego z rodzinnym poprzez dofinansowanie zatrudnienia niani do opieki nad dzieckiem w wieku do lat 3.

Celem Zadania jest wsparcie bieżącej opieki na dziećmi w wieku  od 20 tygodnia życia dziecka do lat 3.

W przypadku osób zakwalifikowanych w 2025 r. do wsparcia świadczenie przyznawane może być rodzicowi, jeżeli średni miesięczny dochód na osobę w rodzinie w roku poprzednim, tj. w 2024 r. nie przekroczył kwoty 4 100 zł. Kwota ta ma zastosowanie w odniesieniu do osób zakwalifikowanych w 2025 r. do wsparcia (w przypadku osób zakwalifikowanych w roku 2024 do wsparcia – obowiązuje dotychczasowy pułap kwotowy 2 400 zł/mc odnoszony do dochodu za 2023 r.).

Z dniem 01 stycznia 2025 r. weszło  w życie Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 12 września 2024r. w sprawie wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę oraz wysokości minimalnej stawki godzinowej w 2025r., zgodnie z którym minimalna stawka za godzinę pracy wyniesie 30,50 zł brutto.

W ramach Zadania łączne dofinansowanie ze środków publicznych do 1 godziny pracy niani wykonanej w 2025 r. wynosi 22,75 zł (w tym środki: Województwa – 13,00 zł, Gminy – 9,75 zł).

Rodzic może otrzymać świadczenie ze środków publicznych (dofinansowanie do kosztów opieki niani sprawowanej nad dzieckiem w 2025 r.) w maksymalnej wysokości 3 640 zł/miesiąc (w tym środki: Województwa – 2 080 zł, Gminy – 1 560 zł) – przy założeniu świadczenia przez nianię opieki w 2025 r. w wymiarze 160 godzin miesięcznie.

Zadanie realizowane przy wsparciu finansowym Województwa Małopolskiego.


Wiadomość pochodzi ze strony https://budzow.pl/?p=16316

rss.png

Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Budzowie prowadzi trzeci nabór uzupełniający do Programu „Opieka wytchnieniowa” dla Jednostek Samorządu terytorialnego – edycja 2025 w terminie od 01. 04. 2025r. – 18. 04. 2025r.

14 godzin temu

Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Budzowie dysponuje 2 wolnymi  miejscami w Programie „Opieka wytchnieniowa” dla Jednostek Samorządu terytorialnego – edycja 2025  w formie pobytu całodobowego w ośrodku/ placówce wpisanej do rejestru właściwego Wojewody, zapewniającej całodobową opiekę  osobom  niepełnosprawnym

Opieka wytchnieniowa ma za zadanie odciążenie członków rodzin lub opiekunów osób z niepełnosprawnościami, zamieszkujących we wspólnym gospodarstwie domowym, która wymaga stałej opieki w zakresie potrzeb życia codziennego, poprzez wsparcie ich w codziennych obowiązkach przez zapewnienie czasowego zastępstwa. Dzięki temu wsparciu osoby zaangażowane na co dzień w  sprawowanie opieki dysponować będą czasem, który będą mogły przeznaczyć na odpoczynek i regenerację, jak również na załatwienie niezbędnych spraw życiowych.

  1. W ramach Programu, zgodnie z przyznanymi środkami finansowymi  planuje się  objąć w ramach pobytu całodobowego 2 osoby  niepełnosprawne posiadające:
    1. orzeczenie o znacznym stopniu niepełnosprawności albo
    2. orzeczenie traktowane na równi z orzeczeniem o znacznym stopniu niepełnosprawności, zgodnie z art. 5 i art. 62 ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji  zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych  – planowana  liczba dób usług opieki wytchnieniowej  7 – w placówce wpisanej do rejestru właściwego Wojewody, zapewniającej całodobową opiekę  osobom z niepełnosprawnościami, o której mowa w ustawie z dnia 12. 03. 2004r. o pomocy społecznej.

Osoby zainteresowane uzyskaniem usług opieki wytchnieniowej w formie pobytu całodobowego proszone są o dostarczenie do siedziby Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej  w Budzowie (  pokój nr 5 )  niżej wskazanych dokumentów tj.:

  • Karta zgłoszenia do Programu „ Opieka Wytchnieniowa”- edycja 2025
  • Klauzula informacyjna RODO załącznik nr 11 do Programu Ministra Rodziny, Pracy
    i Polityki Społecznej „Opieka Wytchnieniowa” dla Jednostek Samorządu Terytorialnego – edycja 2025,
  • kserokopii orzeczenia o znacznym stopniu niepełnosprawności lub równoważnym osoby z niepełnosprawnością z oryginałem dokumentu do wglądu,
  • Klauzula informacyjna RODO w ramach Programu: „Opieka wytchnieniowa” dla JST – edycja 2025

W przypadku trudności ze złożeniem wniosku lub uzyskaniem informacji dotyczących Programu prosimy o kontakt: tel. 33/ 876-77-80

Karta zgłoszenia do Programu „ Opieka Wytchnieniowa”- edycja 2025 oraz klauzula informacyjna RODO znajdują się poniżej – w Plikach do pobrania.

Powyższe druki można pobrać również w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Budzowie.

Prosimy o zapoznanie się z treścią całego Programu dostępnego pod adresem

https://www.gov.pl/web/rodzina/nabor-wnioskow-w-ramach-resortowego-programu-ministra-rodziny-pracy-i-polityki-spolecznej–opieka-wytchnieniowa-dla-jednostek-samorzadu-terytorialnego—edycja-2025


Wiadomość pochodzi ze strony https://budzow.pl/?p=16314

Aktualizacja informacji dotycząca Zespołu Interdyscyplinarnego ds. Przeciwdziałania Przemocy Domowej w Gminie Budzów

18 godzin temu

Aktualizacja informacji dotycząca Zespołu Interdyscyplinarnego ds. Przeciwdziałania Przemocy Domowej w Gminie Budzów

Zespół Interdyscyplinarny został powołany Uchwałą Nr LXLIV/444/2023 Rady Gminy w Budzowie z dnia 29 września 2023 r. w sprawie trybu i sposobu  powoływania oraz odwoływania członków Zespołu Interdyscyplinarnego ds. Przeciwdziałania Przemocy Domowej w Gminie Budzów  oraz Zarządzenia Nr 49/2023 Wójta Gminy Budzów z dnia 25/10/2023r. w sprawie powołania  członków Zespołu Interdyscyplinarnego ds. Przeciwdziałania  Przemocy Domowej w Gminie Budzów w składzie:

Pracownicy socjalni Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Budzowie

  1. Paryła Renata – przewodnicząca
  2. Elżbieta Bachowska– zastępca przewodniczącego
  3. Ewelina Frosztęga
  4. Marta Rusin

Przedstawiciele Policji

  1. Arkadiusz Tłok
  2. Maciej Ogorzelec

Służba zdrowia

  1. Małgorzata Chromy
  2. Magdalena Ficek

Pedagodzy szkolni

  1. Jacenty Głuc
  2. Jolanta Szczerba
  3. Renata Jurek
  4. Magdalena Głowacz
  5. Małgorzata Malinka
  6. Magdalena Nowak
  7. Joanna Sergiel

Członkowie Gminnej Komisji Rozwiązywania Problemów Alkoholowych i Narkomani

  1. Barbara Łuczak

Kuratorzy sądowi

  1. Marta Matuszyk
  2. Bożena Knużyńska

Wiadomość pochodzi ze strony https://budzow.pl/?p=16312

Wyposażenie całego obiektu Przedszkola Samorządowego w Bieńkówce w system sygnalizacji pożarowej zgodnie o obowiązującymi aktualnymi Polskimi Normami oraz na podstawie uzgodnionego z rzeczoznawcą ds. zabezpieczeń przeciwpożarowych

dzień temu

Zwracamy się z prośbą o przedstawienie oferty na:

„Wyposażenie całego obiektu Przedszkola Samorządowego w Bieńkówce w system sygnalizacji pożarowej zgodnie o obowiązującymi aktualnymi Polskimi Normami oraz na podstawie uzgodnionego z rzeczoznawcą ds. zabezpieczeń  przeciwpożarowych” zgodnie  z załączonym projektem systemu sygnalizacji pożarowej.

Złożona oferta powinna zawierać co najmniej:

  • nazwę i adres oferenta,
  • opis nawiązujący do parametrów wyszczególnionych w zapytaniu ofertowym,
  • wartość oferty (netto oraz brutto),
  • termin ważności oferty,

Ponadto wskazane jest, by oferta zawierała inne, dodatkowe informacje, np. warunki płatności, kosztorys ofertowy

Oferta musi być opatrzona pieczątką firmową i podpisem oferenta oraz zawierać datę sporządzenia i termin.

Oferta powinna być przesłana za pośrednictwem poczty, kuriera, bądź też odebrana osobiście od oferenta.

Termin składania ofert upływa w dniu: 17.04.2025 r.

Termin realizacji zadania: 20.08.2025 r. 

Wybór najkorzystniejszej oferty nastąpi w oparciu o następujące kryteria: CENA 100 %


Wiadomość pochodzi ze strony https://budzow.pl/?p=16301

Informacja o niedostępności telefonów w Urzędzie Gminy w Budzowie

5 dni temu

Szanowni Mieszkańcy,

informujemy, że w dniu 1 kwietnia 2025 r. telefony w Urzędzie Gminy w Budzowie będą niedostępne z powodu wymiany technologii.

Za wszelkie utrudnienia przepraszamy i prosimy o kontakt w innych terminach lub za pośrednictwem poczty elektronicznej.

Dziękujemy za wyrozumiałość.

Urząd Gminy w Budzowie


Wiadomość pochodzi ze strony https://budzow.pl/?p=16297

Przebudowa odcinka drogi 080 drogi wojewódzkiej nr 956 w km 1+020 do 1+173,2 – Podpisanie umowy

5 dni temu

Dnia 10 marca 2025 r. podpisano umowę na zadanie pn. „Przebudowa odcinka drogi 080 drogi wojewódzkiej nr 956 (kategoria obiektu budowlanego XXV) w km 1+020 do 1+173,2 polegająca na:

  • budowie przejścia dla pieszych z oświetleniem w km 1+028,6, budowie chodnika w km 1+020 do 1+728,8 i w km 1+123,4 do 1+173,2,
  • remoncie zatoki autobusowej w km od 1+077,1 do 1+123,4,
  • budowie dwóch odcinków kanalizacji deszczowej fi 315 długości 13 mb w km 1+023 do km 1+035,5 ( odcinek I); fi 400 długości 6 mb w km 1+135 do km 1+141 (odcinek II),
  • przebudowie i rozbudowie istniejących zjazdów zwykłych w km (kolejno) 1+053,5; 1+128,0 w miejscowości Palcza na działkach nr ew.: 4880/4, 4880/5, 4880/6, 4880/7”

z Zakładem Wykonawstwa GEOMAL Piotr Merak ul. Miłkowskiego 19/54, 30 – 349 Kraków, na kwotę 206.121,70 zł.

Termin realizacji do dnia 23 czerwca 2025 r. W ramach inwestycji planuje się wykonać:

  • roboty ziemne i przygotowawcze;
  • kanalizacja deszczowa i odwodnienia;
  • roboty drogowe;
  • oświetlenie przejścia

Przebudowa odcinka drogi 080 drogi wojewódzkiej nr 956 w miejscowości Palcza finansowany będzie ze środków Województwa Małopolskiego oraz własnych budżetu gminy.

 

 

 


Wiadomość pochodzi ze strony https://budzow.pl/?p=16285

Pomoc żywnościowa dla osób potrzebujących w ramach Programu Fundusze Europejskie na Pomoc Żywnościową 2021-2027 (FEPŻ)

7 dni temu

Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Budzowie  informuje, że osoby, które znajdują się w trudnej sytuacji życiowej i osiągają dochody nieprzekraczające 265% kryterium dochodowego z ustawy o pomocy społecznej, tj. 2 676,50 zł w przypadku osoby samotnie gospodarującej oraz 2 180,95 zł w przypadku osoby w rodzinie, mogą ubiegać się o pomoc żywnościową w ramach Programu Fundusze Europejskie na Pomoc Żywnościową 2021-2027 (FEPŻ)

W ramach Podprogramu wydawane są następujące produkty:

  • artykuły warzywne i owocowe (groszek z marchewką, koncentrat pomidorowy, dżem truskawkowy),
  • artykuły skrobiowe (makaron, mąka pszenna, kasza jęczmienna, płatki owsiane, herbatniki, kawa zbożowa),
  • artykuły mleczne (mleko UHT, ser),
  • artykuły mięsne (konserwy mięsne i rybne, pasztet),
  • a także cukier, olej rzepakowy i dania gotowe typu fasolka po bretońsku.

Warunkiem skorzystania z pomocy żywnościowej w ramach aktualnie realizowanego Podprogramu jest otrzymanie skierowania z Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Budzowie , które wydawane jest na podstawie oświadczenia o dochodach z miesiąca poprzedzającego złożenie wniosku.

Program Fundusze Europejskie na Pomoc Żywnościowa 2021-2027 (FEPŻ) jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus.


Wiadomość pochodzi ze strony https://budzow.pl/?p=16274

Świadczenia rodzicielskie – zmiany

8 dni temu

Nowe wzory wniosków i załączników do wniosków, dotyczące świadczeń rodzinnych oraz świadczeń z funduszu alimentacyjnego do stosowania na okres 2024/2025 można pobrać ze strony Gov.pl

W dniu 19.03.2025 r. nastąpiła zmiana dotycząca świadczenia rodzicielskiego w związku z wejściem w życie dodatkowego uzupełniającego urlopu macierzyńskiego
Weszły wówczas w życie przepisy ustawy z dnia 6 grudnia 2024 r. o zmianie ustawy – Kodeks pracy oraz niektórych innych ustaw wprowadzające dodatkowy uzupełniający urlop macierzyński maksymalnie do 15 tygodni.

W związku z powyższym uległy zmianie przepisy ustawy o świadczeniach rodzinnych w zakresie świadczenia rodzicielskiego.

Jak wydłużą się okresy świadczenia rodzicielskiego? Jeśli dziecko urodzi się:

  • przed 28. tygodniem ciąży lub ważąc poniżej 1000 g – nastąpi wydłużenie świadczenia o tydzień za każdy tydzień pobytu dziecka w szpitalu, do 15 tygodni po porodzie,
  • między 28. a 37. tygodniem ciąży i ważące powyżej 1000 g – wydłużenie świadczenia o tydzień za każdy tydzień hospitalizacji do 8 tygodni po porodzie,
  • po 37. tygodniu ciąży – jeśli przebywa w szpitalu co najmniej 2 dni w okresie od 5. do 28. dnia po porodzie, świadczenie zostanie wydłużone o tydzień za każdy tydzień hospitalizacji.

Uwaga: Okres wydłużenia, nastąpi na podstawie zaświadczenia wydanego przez szpital, w którym przebywało dziecko.

Wszelkie informacje udzielane są w Gminnym  Ośrodku Pomocy Społecznej w Budzowie  pod numerem tel. 33 876 77-81

Więcej Informacji w sprawie ustawy z dnia 6 grudnia 2024 r. o zmianie ustawy – Kodeks pracy oraz niektórych innych ustaw (Dz. 2024 poz. 1871) – nowelizacja przepisów ustawy o świadczeniach rodzinnych dotycząca świadczenia rodzicielskiego (oraz przykłady) dostępne na stronie Ministerstwa Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej


Wiadomość pochodzi ze strony https://budzow.pl/?p=16267

Kategorie

Kalendarz wydarzeń

pon
wt
śr
czw
pt
sob
niedz